Thursday, April 24, 2014

Adeele Rass "Kasuisa"

Adeele Rass "Kasuisa"




Autorist ja tema teosest:







Lugemissoovitused Kostivere Kooli 6. klassi õpilastelt:
  • Kasuisa oli päris hea raamat. Tavaliselt ma ei armasta lugeda, aga mu sõber luges ja soovitas mulle. Algul ma mõtlesin, et ei ma ei taha, kuid siis ma lugesin tagakaanelt raamatututvustust ja mulle meeldis. Raamat on huvitav, põnev ja seal juhtub kõik nii äkiliselt. Soovitan kõigil lugeda - väga huvitav on.
  • See raamat on nii lahe, et pole sõnu!!! Seal on kõik see, mida ma ootan igast raamatust: põnevad kohad, mis mõjuvad nii, et loed edasi ja ootad, kuidas see küll lõppeb. See raamat on mõeldud noortele ja näitab ka lastevanematele, et peab usaldama oma lapsi. 
  • See raamat on väga lahe! Kui seda lugema hakkad loed kindlasti ka lõpuni. 
  • Soovitan seda raamatut tõesti kõikidele noortele. See raamat on algusest lõpuni ülimalt hea ja põnev ning kui sa seda juba lugema hakkad, siis enne sa seda käest ära panna ei saa, kui see sul täiesti läbi on! :) näiteks minul on selle juba terve klass läbi lugenud!


No comments:

Post a Comment